Podgląd kwietniowego beGLOSSY

poniedziałek, maja 04, 2015


Tak więc mam je i ja.. Moje pierwsze (ale nie jedyne i nie ostatnie) pudełko  beGLOSSY. Czy mi się podoba? A może żałuję tego zakupu?
O tym, co zawiera oraz czy jestem zadowolona dowiecie się w dalszej części posta...

Z góry przepraszam, że tak późno zdaję Wam relację z zawartości beGLOSSY, niestety jak pisałam we wcześniejszym poście , cały czas brakuje mi czasu. Ale lepiej późno niż wcale, prawda? ;) Tak więc zapraszam do przeglądu tego, co skrywa pięknie zapakowane pudełeczko..







NAOBAY NATURAL & ORGANIC
Moisturizing Peeling  (produkt pełnowymiarowy - 100 ml) - Delikatnie złuszcza skórę twarzy, usuwając zanieczyszczenia oraz martwe komórki naskórka. Zawiera oliwę z oliwek, masło shea, olej ze słodkich migdałów i ekstrakt z Gotu Kola.


POSTQUAM
Color Trend Eyeliner (produkt pełnowymiarowy) - Kredka do oczu, dzięki której podkreślisz oko i narysujesz perfekcyjną kreskę. Idealna do subtelnego wzmocnienia makijażu lub tworzenia grubych linii. Miękka i łatwa w aplikacji.



CZTERY PORY ROKU
Skoncentrowane Serum do rąk i paznokci (produkt pełnowymiarowy - 50 ml) - Kuracja nawilżająca lub regenerująca. Dzięki wysokiej koncentracji składników odżywczych, przynosi ulgę dłoniom już po pierwszym użyciu. Specjalna tuba z pompką pozwala na wygodną aplikację produktu.


SHEDOR
Cellular Anti-Aging Creme (produkt miniaturowy - 15 ml) - Wzmocnienie skóry dzień po dniu. Przełomowa receptura z Nutrilinum, kwasem hialuronowym, mocznikiem i wit. C. Przywraca komfort i blask, regeneruje. Bez parabenów, PEGów, oleju mineralnego. 100% moc z roślin.



LAMBRE
Balsam do ust Vanilla Dream (produkt pełnowymiarowy - 15 ml) - Balsam do ust skutecznie chroni, nawilża i odżywia. Zapobiega wysuszaniu, łuszczeniu i pękaniu naskórka. Nadaje piękny połysk, podkreślając piękno ust.




Mi osobiście zawartość pudełka przypadła do gustu. Najbardziej ciekawa jestem peelingu Naobay oraz kremu Shedor. A Wam jak się podoba? Używałyście któregoś z kosmetyków? A może któryś z produktów zaciekawił Was bardziej i chcielibyście wiedzieć więcej na jego temat? :)

Zobacz też:

10 komentarze

  1. Cieszę się, że zamówiłaś Glossy Box, bo jak wiesz ja mogę je też zamawiać i głęboko się nad tym zastanawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiaj się... albo nie.. nie zastanawiaj się.. zamawiaj! :P

      Usuń
  2. Bardzo fajne pudełko :) Jakoś nie jestem do końca przekonania do zamawiania ich, ale może jednak czas się skusić ;)
    teoriakobiety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie zainteresował peeling i kredka :) daj znać jak ci sie sprawuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kredkę testowałam i nie jest wystarczająco dobra moim zdaniem, a peeling musi odczekać swoje, bo mam jeszcze dwa w zapasie do zużycia przed nim :)

      Usuń
  4. Pracowaliśmy ciężko aby spełniał wymagania kobiet, które oczekują skutecznego działania anti-aging i przyjemnej pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogromnie cieszymy się, że nasz krem jest jednym z ulubieńców tego pudełka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawi mnie ta kredka... ale chyba jednak wolę eyeliner :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zdecydowanie jestem większą zwolenniczką eyelinerów ;)

      Usuń