Wieczorową porą... :)

wtorek, listopada 11, 2014

Dziś trochę nietypowo, trochę inaczej.. trochę ... ciemniej ;)

Niedzielne popołudnie minęło mi pod hasłem spaceru i "kina". Wraz z mężem wybraliśmy się bowiem na seans filmu "Intersetter" do kina Helios, a wracając do domu, zatrzymaliśmy się po drodze i korzystając z okazji zrobiliśmy kilka zdjęć wieczorową porą.

Zawsze w dni, które gdzieś razem wychodzimy, czy jedziemy, staram się wyglądać i czuć troszkę inaczej niż w "pospolity" dzień pracy. Postawiłam więc na plisowaną spódnicę, buty na obcasie i moją ostatnio upolowaną perełkę, jaką jest rozkloszowany płaszczyk..

Efekty zobaczycie poniżej ;)






Płaszczyk - Atmosphere (Allegro)
Bluzka - George (SH)
Spódnica - Reserved
Buty - CCC (Jennifer&Jennifer)
Chusta - House
Spinki - Pepco
Pierścionki - Avon




















Zobacz też:

12 komentarze

  1. No woooooow!!! W takiej wersji Cię jeszcze nie widziałam. Zdecydowanie ubieraj się tak częściej!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. slicznie te buty i ten plaszczyk cudne tez chcem

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo kobieco nawet bardzo ,bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądałaś ślicznie! : ) A w płaszczyku się zakochałam, jest piękny. : )

    http://robertakaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ale masz śliczny płaszczyk!:)
    sandicious

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny loook :)

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowny płaszczyk!!! <3

    OdpowiedzUsuń