Spacer

sobota, października 04, 2014





















Ostatnimi czasy dopisuje u nas piękna pogoda. Początek jesieni przywitał nas słoneczkiem dość hojnie. Wszystko zaczyna zmieniać barwy, robi się złociście i pięknie.. Uwielbiam w takie dni przechadzać się po parku i podziwiać.. Wdychać to jesienne rześkie powietrze i cieszyć oko cudownymi kolorami wokół..







Koszula - Atmosphere (SH)
Spodnie - Springfield
Buty- CCC Jenifer&Jennifer
Torebka - Sinsay
Kolczyki, bransoletka - Pepco


Czy Wy też, tak jak ja lubicie tą złocistą porę roku? Z czym Wam się najbardziej kojarzy? :)





Zobacz też:

6 komentarze

  1. Bardzo ladne zdjecia i bardzo nietypowe kolczyki. Super

    Http://vicirage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubimy! Jesień ma w sobie coś magicznego.
    Przesliczne zdjecia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam jesień, kojarzy mi się z kolorowymi liśćmy :)

    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz! Torebka i koszula są świetne :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i klikniesz w napisy „Choies” pod zdjęciami w ostatniej notce. Wystarczy kliknąć! :)
    Życzę miłego wieczoru!
    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna torebka, świetnie oddaje temat posta, również uwielbiam ten okres przejściowy :))

    kimi-iconic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmmm, torebeczka jest cudna ♥

    http://darunia-dusiunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń