Chwilowy przebłysk ciepła

środa, października 29, 2014

Ranki przeszywające chłodem, popołudniami czasami wyjrzy do nas słoneczko otulając nas na moment swoim ciepłem, potem szybko następuje chłodny i ciemny wieczór...



A jak u Was z pogodą? U mnie zmieniła się radykalnie i z dnia na dzień zrobiło się tak strasznie zzzimno.. Wychodzę do pracy o 5:30 i szczękam zębami.. Czasami jeszcze przejaśni się na chwilkę w ciągu dnia, wtedy warto wyskoczyć na spacer  i nacieszyć się ostatnimi promykami słońca muskającymi nasze policzki :) Ja skorzystałam i wychyliłam się na spacerek z mężem...






Kurtka - Springfield
Chusta - House
Sweterek - Reserved
Spodnie - Cubus
Buty - Sinsay
Kolczyki - Orsay 
Zegarek - Allegro




Zobacz też:

2 komentarze

  1. Wpadła mi w oko bransoletka z sówką. Bardzo ładna :)
    Świetne buty.

    Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz u mnie komentarz :*
    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. kolczyki, bransoletki, spodnie... cudownie! :-)

    OdpowiedzUsuń