FIT FOTO WYZWANIE

sobota, października 25, 2014

Dziś chciałam Wam pokazać akcję, która jest niezwyle oryginalna, spodobała mi się tak bardzo, że z wielką ochotą zamierzam do niej dołączyć :)




Wyzwanie jest autorstwa Różowej Klary, a jego celem jest:
"Celem wyzwania jest zwrócenie uwagi na małe rzeczy, podzielenie się swoim światem i bliższe poznanie innych osób. Wyzwanie będzie trwało przez cały listopad, ale już dziś zapraszam was do wspólnej zabawy.
Zdjęcia można robić  aparatem fotograficznym, tabletem, telefonem komórkowym (jak ci wygodnie! ważneaby by to zdjęcia twojego autorstwa).
Każdego dnia należy zrobić  jedno zdjęcie związane z hasłem przewodnim (nie ma obowiązku codziennego wrzucania zdjęć-możesz zrobić podsumowanie po kilku dniach czy całym miesiącu)
Hasło jest ogólne i każdemu pozostawiam dowolną interpretację i pole do popisu."

Spodobało Wam się tak bardzo jak mi? Chcielibyście dołączyć? Po więcej informacji zapraszam na stronę autorki tego wyzwania..

A jeśli chcecie widzieć moją foto interpretację wyzwania listopadowego, to odsyłam na mój profil na Instagramie :)



Zobacz też:

2 komentarze

  1. brzmi ciekawie, chyba sobie to zapamiętam i jak będzie mi brakować pomysłów, to wykorzystam ten, bo naprawdę ciekawa relacja może z tego wyjść. :) i podejrzewam, że będę Cię obserwować na instagramie, żeby móc się zainspirować jakoś jeszcze bardziej. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń