Zamień chemię na jedzenie

piątek, stycznia 23, 2015

Dziś post trochę odmienny, bo nie będzie w nim ani makijażu, ani stylizacji, będzie natomiast książka..

Książka owa to skarbnica informacji o tym, co jeść, czym się sugerować w sklepie, jak czytać etykiety itd. "Zamień chemię na jedzenie" to przewodnik po zdrowym, świadomym odżywianiu, dokonywaniu słusznych wyborów dla naszego organizmu..

"Znane powiedzenie mówi, że potrzeba jest matką wynalazków. Dokładnie tak narodził się ten przewodnik - z potrzeby właśnie.."
Moją "potrzebę" zatem doskonale wyczuła szwagierka, która ów poradnik podarowała mi w prezencie gwiazdkowym, za co serdecznie jestem jej wdzięczna :)

Do czego dążę tworząc ten post? Do tego, by każdy z nas zastanowił się choć przez chwilkę nad tym, co robi dla siebie samego, jak dba o zdrowie i samopoczucie swoje i bliskich? Wszędzie widzimy piękne makijaże, paznokcie, nowe kolekcje ubrań, o których marzymy. Nie rzadko sami wydajemy niemałe pieniądze na rzeczy materialne które upiększają nasz zewnętrzny wizerunek. Zapominamy jednak o tym, by tak samo analizować robienie zakupów odżywczych, by nieobojętne było nam jakiej są "marki", skąd pochodzą, czy jak zostały wyprodukowane.. Przecież od tego co jemy i jakich żywieniowych wyborów dokonujemy, zależy nasze samopoczucie, zdrowie, wygląd skóry, stan włosów czy paznokci..

Moje myślenie się zmieniło. teraz czas na zmianę stylu życia i wybraniu tej lepszej, zdrowszej jego
wersji..
A Wy jakiego wyboru dokonacie? :)




Chcecie,by na blogu pojawiało się więcej postów takiej tematyki? A może zainteresują Was posty z przepisami na proste i zdrowe dania, które już przetestowałam w swojej kuchni?  :)

Zobacz też:

7 komentarze

  1. Hmm. Niby spoko, ale chyba nie dla mnie. Nie potrafię zrezygnować z "smieciowego" jedzenia. Ale ciekawymi przepisami nie pogardzę. Jak i również recenzjami ciekawych książek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy może ;) Wystarczy chcieć i zrobić odpowiedni krok :)

      Usuń
  2. Ja jestem calkowicie zaa :-Djak sama wiesz staram tez sie zdrowo odzywiac i tez chetnie zaczerpne nowych pomslow na zdrowe smaczne dania , bo w tym tkwi tez piekno dla urody i ciala ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. pomysł na posty z przepisami jest super! :) najlepiej z fotorelacją! :D myślę, że także recenzje książek będą ciekawe :)
    ______________________
    pozdrawiam i zapraszam!
    www.tufafin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię czytać takie posty, zawsze czegoś nowego się dowiaduję i wprowadzam w życie. ;) z pewnych rzeczy nie jestem w stanie zrezygnować, ale z niektórych złych nawyków powoli wychodzę i zmieniam swoje przyzwyczajenia. ;)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. oo chętnie bym ją sobie poczytała,zwłaszcza,że sama zamieniam od roku chemię na jedzenie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj też powinnam poczytać tą książkę. Czasami mam wrażenie, że odżywiam się wyłącznie chemią...

    OdpowiedzUsuń