Winter in the city - Shinybox

czwartek, stycznia 29, 2015

Czas na podzielenie się z Wami zawartością styczniowego pudełka ShinyBox pod hasłem "Winter in the city"..

Paczuszka jak zwykle ładnie zapakowana w stylowe pudełeczko, które zawsze otwieram z wielką niecierpliwością i dozą podekscytowania faktem niewiedzy, co tym razem prezentuje zawartość.. Czy mnie zachwyci? Czy będzie przeciętna? Co w takim razie zawierało moje pudełeczko z tej edycji? Zobaczcie sami .. ;)



BEAUTYFACE
Innowacyjne serum do twarzy (produkt pełnowymiarowy, 10 ml) - "Produkt w formie żelu o wyjątkowej koncentracji składników aktywnych. Nie zatyka porów. Serum jest przebadane dermatologicznie i współgra z każdym typem pielęgnacji skóry. Świetnie nadaje się także do masażu. Mix rodzajów."
Ja otrzymałam skoncentrowane serum wybielające, które jak zapewnia producent powinno rozjaśnić i ożywić cerę, zmniejszyć przebarwienia, zmęczenie i szary odcień oraz ożywić skórę.


SYLVECO
Oczyszczający peeling do twarzy (produkt pełnowymiarowy - 75 ml) - "Hypoalergiczny, kremowy peeling z korundem przeznaczony do oczyszczania skóry. Dotlenia, poprawia jej ogólny stan, zmniejsza pory i reguluje wydzielanie sebum. Drobinki ścierające są mocne i doskonale złuszczają martwy naskórek."
Uwielbiam kosmetyki naturalne, więc już sam fakt, że należy on do tej grupy cieszy mnie niezmiernie. Właśnie kończy mi się peeling do twarzy, więc tym bardziej zadowala mnie ten produkt :)




SYLVECO
Szampon do włosów (produkt pełnowymiarowy - 300 ml) - "Produkt hypoalergiczny, przeznaczony do pielęgnacji każdego rodzaju włosów. Przywraca ich miękkość i elastyczność oraz intensywnie je nawilża."
Trafił mi się odbudowujący szampon pszeniczno-owsiany. Znowu plus za naturalność składników.


GLAZEL
Perełki rozświetlające skórę (wersja pomniejszona - 11 g) - "Dzięki lekko migoczącym drobinkom twarz nabiera subtelnego blasku, a odbijające światło pigmenty, dają efekt rozświetlonej skóry. Delikatne drobinki sprawiają,że cera nabiera młodzieńczego, zdrowego i naturalnego wyglądu."
Zazwyczaj używam perełek brązujących lub rozświetlających o bardziej różowych barwach. Te wydają się takie neutralne, czy jestem z nich zadowolona będę mogła powiedzieć, po ich użyciu.



VEDARA
Balsam odnawiający do ust z 24 karatowym złotem (miniwersja - 14 ml) - "Ekskluzywny balsam zapobiega pękaniu i łuszczeniu się delikatnej skóry ust. Drobinki złota wnikają w skórę zapewniając szybki i doskonały efekt. Działa zmiękczająco, nadaje ustom piękny połysk i pełniejszy wygląd oraz zabezpiecza naskórek przed szkodliwym wpływem warunków środowiska - zimno, wiatr."
Uwielbiam wszystkie smarowidła i mazidła do ust, zwłaszcza tak pięknie pachnące jak ten ;) Kłopotliwe jednak zawsze są dla mnie takie opakowania, z których zmuszeni jesteśmy do wygrzebywania zawartości (zazwyczaj palcem) ze środka.



Dopełnieniem ShinyBox-a była próbka balsamu myjącego do włosów z betuliną marki SYLVECO.

























Osobiście cieszę się z tego pudełka (jak z każdego zresztą), choć nie ukrywam, że nie jest ono moim faworytem. Poprzednie edycje były dla mnie o wiele bardziej wartościowe i przekonujące.. A Wy co o nim sądzicie? Ja czekam teraz na wydanie walentynkowe. Gdybyście również chcieli je zamówić, to możecie to zrobić TUTAJ.


Jeśli macie jakieś pytania, chcielibyście dowiedzieć się o jakimś konkretnym produkcie więcej, lub zobaczyć jego recenzję na blogu, to śmiało możecie pisać, a ja postaram się sprostać Waszym oczekiwaniom :)

Zobacz też:

4 komentarze

  1. Tak jak sama piszesz. Zawartość ciekawa, ale nie powalająca. Chociaż zawsze to coś nowego :P
    Ciekawe czy wymyślą coś fajnego na walentynkową edycję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem bardzo ciekawa tej walentynkowej edycji :) Już nie mogę się jej doczekać :D

      Usuń
  2. Same ziołowe produkty, dla mnie bomba :)
    Zapraszam do siebie: http://myybooksworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń