Zimowa wishlista

poniedziałek, listopada 23, 2015

Grudzień nadchodzi wielkimi krokami, a co za tym idzie do naszych domów wkracza świąteczna atmosfera .
W głowie rodzą się pomysły na prezenty dla bliskich oraz lista rzeczy, którą chcielibyśmy lub potrzebujemy dla siebie. W tym poście, nietypowo przedstawiam Wam taką moją wishlistę, może ktoś z Was wykorzysta któryś z pomysłów do obdarowania innej osoby, lub samego siebie ;)


KOSMETYKI



1. Paletka Sleek MakeUp - ja jako kolejną mam na oku Ultra Mattes V1 Brigts albo Au Naturel Nude - każda w cenie 39,99 (w sklepie Mintishop).
2. Coraz częściej myślę o rozpoczęciu zabawy z lakierami hybrydowymi, stąd na mojej liście kilka niezbędnych do niej rzeczy - Semilac TOP i BAZA; lakiery hybrydowe - każdy z produktów w cenie 29,00; aceton oraz nail cleaner - po około 15,00 za 500ml (ceny producenta Semilac) ; lampa UV 36w - z tańszych, to koszt około 50,00 (na allegro).
3. Perfuma, no bo kto nie kocha otulać się przyjemnym zapachem? Mi marzy się zapach Carolina Herrera 212 VIP Rose (woda perfumowana 50ml - 315,00 w Sephorze) lub Giorgio Armani Si (woda perfumowana 50 ml - 389,00 w Sephorze).



AKCESORIA



1. Biżuteria - spodobały się bransoletki By Dziubeka, pierwsza to nowość w cenie 32,00, druga natomiast jest z kolekcji Point, w cenie 64,00.
2. Torebka, gdyż ja jestem zdania że ich nigdy za wiele. Ostatnio dostrzegłam, że nie ma w mojej kolekcji prostej, czarnej dużej torby - na zdjęciach torebka z jasnymi wstawkami po bokach, Reserved oraz klasyczna czarna marki Mohito, obie w cenie 139,99.
3. Kapcie, bo uwielbiam zimą włożyć stopy w milutkie cieplutkie kapciuszki, te na zdjęciach są z H&M, różowe w cenie 59,90, szare 49,90.



KSIĄŻKI




1. Kaz Cooke - Dzieciozmagania z maluchem przez pierwsze 5 lat (64,99, empik.com).
2. Berest Anne, Diwan Audrey, de Maigret Caroline, Mas Sophie - Bądź paryżanką gdziekolwiek jesteś (31,99, empik.com)
3. Bobbi Brown - Perfekcyjny Makijaż (63,99, empik.com)
4. Maciąg Agnieszka - Smak Świąt (44,49, empik.com)
5. Druckerman Pamela - W Paryżu dzieci nie grymaszą (30,99, empik.com)
6. Grzesiak Mateusz - Psychologia relacji, czyli jak budować świadome związki z partnerem, dziećmi i rodzicami (36,49, empik.com)



CZAS WOLNY



1. Widziałam je dawno, potem zapomniałam, a ostatnio znów krążą mi po głowie - obrazy do malowania po numerkach z Artimento, w cenach od 89,00 do 99,00 zł.
2. Jako, iż maszynę już posiadam, czas posiąść również umiejętność szycia stąd na wishliście materiały oraz książka Marie Clayton - Wielka księga szycia. Praktyczny poradnik krok po kroku.(75.29, matras.pl).
3. Kolorowanki dla dorosłych - ludzie szaleją na ich punkcie, może i na mnie działałyby relaksująco? Na zdjęciach Pomaluj mój świat (22,49,empik.com) oraz Kolorowy Chillout (22,99, empik.com).
4. Na koniec u mnie kalendarz lub planer na 2016 rok, gdyż jestem osobą, która lubi mieć wszystko zanotowane i rozplanowane. Najmniejszy w formacie A6 nadaje się bardziej do torebki (17,99, empik.com), kalendarz Beaty Pawlikowskiej to mój faworyt, bo ma miejsce na notatki, ładne grafiki oraz cytaty w środku (36,49, empik.com). Planer jest ładny, estetyczny ale niestety w wysokiej jak dla mnie cenie 109,00.


To już koniec mojej listy, oczywiście w moim przypadku jest ona długoplanowa ze względu na ilość rzeczy w niej zawartej. Ale chciałam by było ich dużo, bo być może udało mi się zainspirować kogoś z Was (a może mój mąż z niej skorzysta w wyborze prezentu :P).
No to jak, piszcie co Wam się spodobało, a co nie. Co gości na Waszych listach, czego nie ma u mnie? Czekam na Wasze komentarze :)





Zobacz też:

5 komentarze

  1. Zazdroszczę umiejętności i chęci do samodzielnego szycia na maszynie! :) Co do lakierów hybrydowych to polecam Ci bardzo, sama stosuję semilaci od stycznia jakoś i są nie do przebicia. Sama zobaczysz, że uzalezniają :) spełnienia wishlisty! A na różowe kapcie sama się czaję, chociaż czekam na Mikołaja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Umiejętności szycia to ja jeszcze nie posiadam, ale chęci i owszem ;)

      Usuń
  2. Dziękuje za podsuniecie pomysłu na prezent świąteczny dla mojej przyjaciółki- tez przyszłej mamy :) Jesteś moja zbawicielką! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ze wszystkiego, o czym piszesz najbardziej cieszyłabym się z książki. Dla mnie to chwila relaksu na zakończenie dnia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń