Moja szafa - nowości

środa, października 22, 2014

Ostatnio robiłam dla Was i dla siebie wizualizację tego, co można znaleźć na sklepowych półkach na jesienny sezon. Tak jak pisałam, wybrałam się na zakupy, aby upolować kilka rzeczy i do swojej szafy. Pokażę Wam co wybrałam już na miejscu :)


To może po kolei.. Troszkę mnie zdziwił fakt, że wielu rzeczy, które widziałam w sklepach on-line na półkach w realu już nie było, mimo że to całkiem nowe kolekcje. Przeszłam sklepy wzdłuż i wszerz i stałam się posiadaczką kilku ciekawych ciuszków ;)

Ostatnio jestem fanką sklepu Sinsay, tak więc był to pierwszy sklep, do którego weszłam i tym razem. Szukałam tych wszystkich cudeniek, które widziałam on-line, ale nie było prawie nic z tych rzeczy..
Kupiłam więc sweterek i poszłam dalej...




W Housie w zasadzie nie mierzyłam nic, ale w oko wpadły mi chusty, wybrałam jedną w czerwono - czarną kratę i kwiaty..



Potem przeszłam wiele innych sklepów, w których ku mojemu zdziwieniu nie wybrałam nic, aż trafiłam na Cubusa, gdzie znalazłam wiele kolorów spodni w całej gamie rozmiarów. Wybrałam więc jedne z nich.



W zasadzie przeszłam wszystkie sklepy, ale z racji tego, iż zakochałam się w pewnych butkach, wróciłam jeszcze raz do Sinsay-a.. Wybrałam tam jeszcze koszulkę nocną z uwielbianym przeze mnie tygryskiem (wiem, wiem - to się nazywa brakami z dzieciństwa :P..)...



Dorzuciłam do tego t-shirt z nadrukiem..


A na koniec moje MUST HAVE tego sezonu.. Buty, które pokochałam już zanim zobaczyłam je na żywo...





A Wy już macie uzupełnioną szafę na nowy sezon? :)

Zobacz też:

5 komentarze

  1. fioletowe spodnie i te buty <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem Ci że same perełki! <3
    Ps. Zapraszam Cię Kochana na nowy post i Konkursik-> http://magiclovv.blogspot.com/2014/10/konkurs-z-hellmouseeu.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko mi się tak podoba! Rozbudzilas we mnie złe żądze ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te żądze nie są złe :P Ja już zaczynam planować kolejne zakupy :P

      Usuń